english-flag

Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας: Δωρεάν ψηφιακή υπογραφή για τις κεφαλαιουχικές εταιρείες – μέλη του

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας σε συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος και τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Ανάπτυξης & Επενδύσεων ξεκίνησε τη δωρεάν διάθεση της ψηφιακής υπογραφής στα μέλη του, με αρχή τις κεφαλαιουχικές εταιρείες (ΑΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ)……

Προϋποθέσεις για τη διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής

Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου η επιχείρηση-μέλος του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας να δικαιούται τη δημιουργία αίτησης έκδοσης προηγμένης (άυλης) ψηφιακής υπογραφής (Remote Singing) είναι οι κάτωθι:

  • Να είναι εγγεγραμμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο ΓΕΜΗ.
  • Να είναι κεφαλαιουχική, δηλαδή η νομική της μορφή να είναι Ανώνυμη Εταιρία (ΑΕ), Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης (ΕΠΕ) και Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία (ΙΚΕ).

Η απόκτησή της γίνεται πανεύκολα με αίτηση μέσω του κεντρικού ιστοτόπου του ΓΕΜΗ. Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη (ψηφιακά ή απομακρυσμένα), η ολοκλήρωση της έκδοσης είναι άμεση.

Η διαδικασία δημιουργίας αίτησης

Αναλυτικά, η διαδικασία δημιουργίας αίτησης συνίσταται στα παρακάτω βήματα:

  1. Είσοδος της επιχείρησης στο σύστημα services.businessportal.gr με τους κωδικούς ΓΕΜΗ που διαθέτει
  2. Επιλογή από το μενού για «Διάθεση ψηφιακής υπογραφής»
  3. Υποβολή Αίτησης
  4. Ταυτοποίηση Χρήστη (απομακρυσμένα ή με επιτόπου επίσκεψη στο Επιμελητήριο κατόπιν επιβεβαίωσης του ψηφιακού ραντεβού από την πλατφόρμα)
  5. Ολοκλήρωση αίτησης – Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής

Σύνδεση στο ΓΕΜΗ και βασικές ενέργειες

Η επιχείρηση μπορεί να προβεί στις εξής ενέργειες:

  • Επιλογή Φυσικών Προσώπων για Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής
  • Αίτημα Προσθήκης Νόμιμου Εκπροσώπου
  • Ιστορικό Επιλογής Φυσικών Προσώπων
  • Ιστορικό Αιτημάτων Προσθήκης Εκπροσώπων
  • Να δει τις Οδηγίες Χρήσης