Άνοιξε η πλατφόρμα myBusinessSupport για τον συμψηφισμό οφειλών του 4% & 12%. H Δήλωση του Προέδρου του Επιμελητηρίου Δράμας Στέφανου Γεωργιάδη.
Το Επιμελητήριο Δράμας ενημερώνει ότι άνοιξε η πλατφόρμα myBusinessSupport για τον συμψηφισμό οφειλών του 4% & 12%.
Σύμφωνα με την απόφαση από την αρμόδια Περιφερειακή Υπηρεσία της ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) οι επιχειρήσεις δικαιούχοι μπορούν να υποβάλλουν αίτηση στην πλατφόρμα, έως 30 Νοεμβρίου 2022. Στην συνέχεια εντός 48 ωρών από την ημερομηνία υποβολής της αίτησης ή από την βεβαίωση των οφειλών, θα διενεργείται από την ΑΑΔΕ και το ΚΕΑΟ, κεντρική διαδικασία απόσβεσης των οφειλών.
Το Επιμελητήριο Δράμας καλεί τις επιχειρήσεις μέλη του που είναι δικαιούχοι να υποβάλλουν αίτηση στο πεδίο «myBusinessSupport – Ρύθμιση ανεξόφλητων οικονομικών αξιώσεων παραμεθορίου» δηλώνοντας το ποσό της ανεξόφλητης απαίτησης τους που θα χρησιμοποιηθεί για την χορήγηση έκπτωσης από φορολογικές είτε από ασφαλιστικές οφειλές είτε και επιμερισμού του και στις δύο
κατηγορίες. Μετά την απόσβεση των οφειλών προς την φορολογική διοίκηση και τα ασφαλιστικά ταμεία, οι δικαιούχοι θα λαμβάνουν αποδεικτικό φορολογικής και ασφαλιστικής ενημερότητας.
Το Επιμελητήριο Δράμας έχει επίσης παρέμβει μαζί με τα άλλα Επιμελητήρια της ΑΜ-Θ, ώστε να επιλυθεί & το πρόβλημα της φορολογικής επιβάρυνσης που αντιμετωπίζουν επιχειρήσεις με οφειλές τους προς τους Φορείς Κοινωνικής Ασφάλισης, λόγω της εφαρμογής του άρθρου 87 του ν. 4706/2020 σχετικού με το ζήτημα του συμψηφισμού των ανεξόφλητων απαιτήσεων. Ο Πρόεδρος του Επιμελητηρίου Δράμας Στέφανος Γεωργιάδης με δήλωση του επεσήμανε τα κάτωθι: «Ένα θέμα που ταλαιπώρησε επί σειρά ετών τις επιχειρήσεις
της ΑΜ-Θ έλαβε τέλος. Μια δύσκολη τεχνικά διαδικασία έφτασε στο τέλος της με επιτυχία υπέρ των επιχειρήσεων δικαιούχων του 4 & 12%.
Σε συνεργασία με τα αρμόδια Υπουργεία και την ΑΑΔΕ, τα Επιμελητήρια της ΑΜ-Θ προσέφεραν τα μέγιστα στην επίλυση του προβλήματος. Ευχαριστώ την Κυβέρνηση και τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, που είχε δεσμευτεί για την επίλυση ίσως ενός εκ των δυσκολότερων θεμάτων που απασχολούσαν τις επιχειρήσεις της περιοχής μας, καθώς επίσης και τους αρμόδιους Υπουργούς Χρήστο Σταϊκούρα και Κωστή
Χατζηδάκη για την συνεργασία. Συνεχίζουμε και στο μέλλον, συγκροτημένα και τεκμηριωμένα, να διεκδικούμε κάθε κίνητρο που βοηθά στην ανάπτυξη της Περιφέρειας μας και της Δράμας».
Help Desk Επιχειρήσεων Επιμελητηρίου Δράμας Γραφείο Πληροφόρησης Επιχειρήσεων Πληροφόρηση για: Προγράμματα ΕΣΠΑ ,Αναπτυξιακός Νόμος ,Ταμείο Ανάκαμψης, Άλλα Χρηματοδοτικά Εργαλεία
Έχετε επενδυτικό σχέδιο;
θέλετε πληροφόρηση για τα χρηματοδοτικά εργαλεία;
θέλετε να εντάξετε την επιχείρηση σας σε πρόγραμμα;
Θέλετε να ιδρύσετε νέα επιχείρηση και ψάχνετε πρόγραμμα που να σας ταιριάζει;
Θέλετε γενικότερη πληροφόρηση;
Ελάτε στο Help Desk Επιχειρήσεων του Επιμελητήριου Δράμας
Επικοινωνήστε μαζί μας και κλείστε ραντεβού για b2b συνάντηση στο Επιμελητήριο Δράμας:
1. Με αποστολή mail: ccidrama@dramanet.gr και θέμα «ενημέρωση προγραμμάτων»
2. Με συμπλήρωση φόρμας στο «e-ραντεβού» στο www.dramanet.gr Λοιπές Υπηρεσίες Μητρώου-> Υπηρεσίες Πληροφόρησης
3. Με τηλέφωνο στο 2521022750 εσωτ. 1
*Προϋποθέσεις
*Η υπηρεσία πληροφόρησης με b2b υποστήριξη :
1. Είναι ανταποδοτική για τα μέλη του Επιμελητηρίου Δράμας σύμφωνα με την ετήσια συνδρομή τους στο Επιμελητήριο.
2. Για τα μη μέλη υπάρχει καταβολή ειδικού τέλους που αντιστοιχεί στο ύψος συνδρομής ατομικής επιχείρησης.
3. Για τους νέους μέχρι 30 ετών που δεν έχουν επιχείρηση, καθώς και φυσικά πρόσωπα άνεργοι, μονογονεϊκών οικογενειών, πολύτεκνοι, τρίτεκνοι, καρκινοπαθείς, ΑΜΕΑ είναι δωρεάν.