english-flag
Search

Επιμελητήριο Λευκάδας: 4o Σχολείο Επιμόρφωσης Επαγγελματιών για Τουρισμό και Εστίαση, 12 & 13 Απριλίου

Το Επιμελητήριο Λευκάδας υλοποιεί το 4o Σχολείο Επιμόρφωσης Επαγγελματιών για τον Τουρισμό και την Εστίαση 12 & 13 Απριλίου στην αίθουσα εκδηλώσεων του Επιμελητηρίου (Γολέμη 5-7, 2ος όροφος) .

Η θεματολογία των ομιλιών και των εργαστηρίων αφορούν επαγγελματίες κι εργαζόμενους που εργάζονται στο χώρο των καταλυμάτων και της εστίασης.

Ο φορέας με τη δράση αυτή αποσκοπεί να προσφέρει στους επαγγελματίες κι εργαζόμενους στο χώρο του Τουρισμού και του Επισιτισμού, αλλά και κάθε ενδιαφερόμενο, διαρκή επιμόρφωση κι ενημέρωση, με στόχο να αποκτήσουν επικαιροποιημένες γνώσεις και να εξελίσσονται με συνέπεια και επαγγελματισμό στις νέες τάσεις του τουρισμού σε ένα διαρκώς μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον.

Η διοργάνωση τελεί υπό την αιγίδα του Υπουργείου Τουρισμού και της Κεντρικής Ένωσης Επιμελητηρίων Ελλάδος.

Πληροφορίες/δήλωση συμμετοχής στο τηλέφωνο 2645022686 (κα Λάζαρη Πανωραία).

Το πρόγραμμα παρατίθεται:

 

Παρασκευή 12 Απριλίου 2024

17:00 -17:15 Προσέλευση
17:15-17:30 Καλωσόρισμα
17.30-18:45 “Ταυτότητα επιχείρησης (Brand name)”
Τι είναι branding; Τι brand; και τι brand name; Διαχείριση Ταυτότητας και εργαλεία
προώθησης για Τουριστικές Επιχειρήσεις. Σκλαβενίτης Δημήτρης, Ιδιοκτήτης
Interface Team.
18:45- 19:00 Διάλειμμα
19:00 – 20:30 “Μαγειρεύοντας την ταυτότητα του προορισμού”
Σύνδεση γαστρονομίας με τοπικά προϊόντα. Συνταγές για πρωινά και γεύματα σε
εστιατόρια, ξενοδοχεία βίλλες κτλ. Θεοδωράκης Αλέξης Chef, Εκπαιδευτής ΣΑΕΚ
Λευκάδας

 

Σάββατο 13 Απριλίου 2024
10:30 -11:00 Προσέλευση

11:00-13:30 “Το παράπονο του πελάτη σε ψηφιακό περιβάλλον. To digital
marketing στην υπηρεσία της διαχείρισης”
Το ψηφιακό περιβάλλον, δημιουργεί για τις επιχειρήσεις φιλοξενίας και τους
επισκέπτες τους νέες ευκαιρίες προβολής αλλά και ξεχωριστές προκλήσεις. Η
πρόκληση μπορεί να εκφραστεί με τη μορφή παραπόνου, το οποίο η επιχείρηση
καλείται να το διαχειριστεί άμεσα, εύστοχα και αποτελεσματικά! Πώς μπορεί να
επιτευχθεί ο στόχος με τις μικρότερες δυνατές απώλειες και σύμμαχο τα ψηφιακά
εργαλεία; Μάγδα Πειστικού, Τοurism Training Expert
13:30- 17:00 Διάλειμμα
17:00 -20:00 “Οροφοκομία (Housekeeping)”
Πως θα δημιουργήσουμε μια καλή εικόνα και λειτουργία ενός καταλύματος με
βάση την καθαριότητα και την άνεση των κοινόχρηστων χώρων και κυρίως των
δωματίων του. Γιώργος Καλογερόπουλος, Εκπαιδευτής Τεχνικών Μαθημάτων
Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Αναβύσσου
20:00-21:00 “Εξυπηρέτηση – διαχείριση πελατών“
Τα πρότυπα εξυπηρέτησης και γιατί είναι σημαντικό να καθορίζονται και να
εφαρμόζονται από μια επιχείρηση, «πρότυπα εξυπηρέτησης VS
προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Γιώργος Καλογερόπουλος, Εκπαιδευτής
Τεχνικών Μαθημάτων Σχολή Τουριστικών Επαγγελμάτων Αναβύσσου

Μετάβαση στο περιεχόμενο