english-flag
Search

Το Επιμελητήριο Αχαΐας υλοποιεί τη δράση ‘’Culture and Shopping’’

Για ενδέκατη συνεχόμενη χρονιά το ΕΠΙΜΕΛΗΤΗΡΙΟ ΑΧΑΪΑΣ υλοποιεί την δράση CULTURE AND SHOPPING που στοχεύει να υποδέχεται στην πόλη μας τουρίστες που έχουν επιλέξει την ευρύτερη περιοχή μας, για τις θερινές τους διακοπές. Η δε επίσκεψη περιλαμβάνει τα αξιοθέατα αλλά και αγορές από το κέντρο της πόλης μας.

Στα πλαίσια αυτά εκδόθηκαν 25.000 ενημερωτικοί χάρτες με επιδότηση του φορέα μας αλλά και με συμμετοχή επιχειρήσεων μελών του Επιμελητηρίου Αχαΐας.

Οι επιχειρήσεις που συμμετέχουν στη δράση για το 2024 – 2025, αξιοποιώντας την επιδότηση του Επιμελητηρίου, είναι 45. Από την αρχή της δράσης, την έχουν αγκαλιάσει και προβληθεί μέσα από αυτή περισσότερες από 300 τοπικές επιχειρήσεις.

Τα ξενοδοχεία, στα οποία διανέμονται και τοποθετούνται σε ειδικά stands οι χάρτες, είναι 24 στην Πάτρα και 34 στην ευρύτερη περιοχή μέχρι και την περιοχή της Σκαφιδιάς, Ηλείας

Επισημαίνουμε ότι καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους δεχόμαστε αιτήματα των ξενοδοχείων για αναπλήρωση των χαρτών.

Οι Tour Operators επίσης διανέμουν τους χάρτες στους ταξιδιώτες τους, με τις προγραμματισμένες εκδρομές που πραγματοποιούν προς την Πάτρα.

Οι χάρτες εκδίδονται σε 5 γλώσσες (Αγγλικά, Γερμανικά, Γαλλικά, Ρώσικα και Ελληνικά) και περιλαμβάνουν αξιοθέατα, πληροφορίες, events που γίνονται στην πόλη όλο τον χρόνο, και επιχειρήσεις (εμπορικές, εστίασης κ.λ.π.). Παρέχει επίσης διευκολύνσεις για την επικοινωνία των τουριστών με τα καταστήματα.

Ο αριθμός των αναμενόμενων τουριστών από Αγγλία, Γερμανία, Γαλλία, ΗΠΑ και Ρωσόφωνα κράτη (Λετονία, Λιθουανία και Ρουμανία) στην περιοχή μας εκτιμάται ότι θα είναι αυξημένος σε σχέση με το 2023.

Ταυτόχρονα επισκέπτονται την πόλη επιπλέον τουρίστες, εκτός οργανωμένων εκδρομών, οι οποίοι με τους χάρτες που βρίσκουν στα ξενοδοχεία κάνουν τις αγορές τους από την τοπική αγορά.

Αξιοσημείωτο είναι ότι δημιουργείται μια σημαντική αλληλεπίδραση στην τοπική οικονομία και την απασχόληση. Ο τουρισμός που εξυπηρετείται ακόμα και με το πρόγραμμα “all inclusive”, καταναλώνει προϊόντα από τοπικές επιχειρήσεις δημιουργώντας έτσι μία αύξηση της κατανάλωσης και της ενεργούς ζήτησης της τοπικής οικονομίας.

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο