english-flag
Search

Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας: Δωρεάν ψηφιακή υπογραφή για τις κεφαλαιουχικές εταιρείες – μέλη του

Το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας σε συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος και τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Ανάπτυξης & Επενδύσεων ξεκίνησε τη δωρεάν διάθεση της ψηφιακής υπογραφής στα μέλη του, με αρχή τις κεφαλαιουχικές εταιρείες (ΑΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ)……

Προϋποθέσεις για τη διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής

Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου η επιχείρηση-μέλος του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας να δικαιούται τη δημιουργία αίτησης έκδοσης προηγμένης (άυλης) ψηφιακής υπογραφής (Remote Singing) είναι οι κάτωθι:

  • Να είναι εγγεγραμμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο ΓΕΜΗ.
  • Να είναι κεφαλαιουχική, δηλαδή η νομική της μορφή να είναι Ανώνυμη Εταιρία (ΑΕ), Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης (ΕΠΕ) και Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία (ΙΚΕ).

Η απόκτησή της γίνεται πανεύκολα με αίτηση μέσω του κεντρικού ιστοτόπου του ΓΕΜΗ. Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη (ψηφιακά ή απομακρυσμένα), η ολοκλήρωση της έκδοσης είναι άμεση.

Η διαδικασία δημιουργίας αίτησης

Αναλυτικά, η διαδικασία δημιουργίας αίτησης συνίσταται στα παρακάτω βήματα:

  1. Είσοδος της επιχείρησης στο σύστημα services.businessportal.gr με τους κωδικούς ΓΕΜΗ που διαθέτει
  2. Επιλογή από το μενού για «Διάθεση ψηφιακής υπογραφής»
  3. Υποβολή Αίτησης
  4. Ταυτοποίηση Χρήστη (απομακρυσμένα ή με επιτόπου επίσκεψη στο Επιμελητήριο κατόπιν επιβεβαίωσης του ψηφιακού ραντεβού από την πλατφόρμα)
  5. Ολοκλήρωση αίτησης – Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής

Σύνδεση στο ΓΕΜΗ και βασικές ενέργειες

Η επιχείρηση μπορεί να προβεί στις εξής ενέργειες:

  • Επιλογή Φυσικών Προσώπων για Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής
  • Αίτημα Προσθήκης Νόμιμου Εκπροσώπου
  • Ιστορικό Επιλογής Φυσικών Προσώπων
  • Ιστορικό Αιτημάτων Προσθήκης Εκπροσώπων
  • Να δει τις Οδηγίες Χρήσης

 

 

Μετάβαση στο περιεχόμενο