Το Επιμελητήριο Αιτωλοακαρνανίας σε συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Επιμελητηρίων Ελλάδος και τα Υπουργεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Ανάπτυξης & Επενδύσεων ξεκίνησε τη δωρεάν διάθεση της ψηφιακής υπογραφής στα μέλη του, με αρχή τις κεφαλαιουχικές εταιρείες (ΑΕ, ΕΠΕ, ΙΚΕ)……
Προϋποθέσεις για τη διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής
Απαραίτητες προϋποθέσεις προκειμένου η επιχείρηση-μέλος του Επιμελητηρίου Αιτωλοακαρνανίας να δικαιούται τη δημιουργία αίτησης έκδοσης προηγμένης (άυλης) ψηφιακής υπογραφής (Remote Singing) είναι οι κάτωθι:
- Να είναι εγγεγραμμένη στο Γενικό Εμπορικό Μητρώο ΓΕΜΗ.
- Να είναι κεφαλαιουχική, δηλαδή η νομική της μορφή να είναι Ανώνυμη Εταιρία (ΑΕ), Εταιρία Περιορισμένης Ευθύνης (ΕΠΕ) και Ιδιωτική Κεφαλαιουχική Εταιρία (ΙΚΕ).
Η απόκτησή της γίνεται πανεύκολα με αίτηση μέσω του κεντρικού ιστοτόπου του ΓΕΜΗ. Μετά την ταυτοποίηση του χρήστη (ψηφιακά ή απομακρυσμένα), η ολοκλήρωση της έκδοσης είναι άμεση.
Η διαδικασία δημιουργίας αίτησης
Αναλυτικά, η διαδικασία δημιουργίας αίτησης συνίσταται στα παρακάτω βήματα:
- Είσοδος της επιχείρησης στο σύστημα services.businessportal.gr με τους κωδικούς ΓΕΜΗ που διαθέτει
- Επιλογή από το μενού για «Διάθεση ψηφιακής υπογραφής»
- Υποβολή Αίτησης
- Ταυτοποίηση Χρήστη (απομακρυσμένα ή με επιτόπου επίσκεψη στο Επιμελητήριο κατόπιν επιβεβαίωσης του ψηφιακού ραντεβού από την πλατφόρμα)
- Ολοκλήρωση αίτησης – Έκδοση Ψηφιακής Υπογραφής
Σύνδεση στο ΓΕΜΗ και βασικές ενέργειες
Η επιχείρηση μπορεί να προβεί στις εξής ενέργειες:
- Επιλογή Φυσικών Προσώπων για Διάθεση Ψηφιακής Υπογραφής
- Αίτημα Προσθήκης Νόμιμου Εκπροσώπου
- Ιστορικό Επιλογής Φυσικών Προσώπων
- Ιστορικό Αιτημάτων Προσθήκης Εκπροσώπων
- Να δει τις Οδηγίες Χρήσης