english-flag

WEBINAR ΕΒΕΘ- ΠΑΜΑΚ: Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ μετά την επίδραση της πανδημίας

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on email

Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, διοργανώνουν διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα: «Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ μετά την επίδραση της πανδημίας: Η διεθνής και η ελληνική εμπειρία» τη Δευτέρα 6 Ιουνίου στις 16:00.

Τα θέματα που θα αναπτυχθούν είναι τα ακόλουθα: Γιατί μια επιχείρηση να ασχοληθεί και με το Ψηφιακό Μάρκετινγκ; Ποια είναι τα κατάλληλα εργαλεία γι΄ αυτό; Ποιο μας ταιριάζει καλύτερα; Ποια είναι η ελληνική εμπειρία; Τι γίνεται στο εξωτερικό;

Για τη δήλωση της δωρεάν συμμετοχής σας, πατήστε εδώ

Το πρόγραμμα της εκδήλωσης είναι το ακόλουθο:

16.00-16.10 Χαιρετισμοί:
Εμμανουήλ Βλαχογιάννης, Α΄ Αντιπρόεδρος του ΕΒΕΘ, Κατερίνα Γκοτζαμάνη, Καθηγήτρια, Διευθύντρια ΔΠΜΣ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – ΜΒΑ, Διευθύντρια Εργαστηρίου Επιχειρηματικής Αριστείας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
16.10-17.10 Παρουσιάσεις:
16.10-16.30 «Γιατί να κάνουμε Ψηφιακό Μάρκετινγκ–από επιλογή ή ανάγκη;» Βίκυ Γεωργιάδου, Peppermint Ad
16.30-17.10 Παρουσίαση ευρημάτων διατριβής με θέμα «Συγκριτική Αξιολόγηση Εργαλείων Ψηφιακού Μάρκετινγκ: Διερεύνηση της Διεθνούς και της Ελληνικής Εμπειρίας», Σοφία–Στεφανία Σελίδου, απόφοιτος Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Επιβλέπων Καθηγητής: Γιάννης Χατζηδημητρίου, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
17.10-17.30 Συζήτηση μεταξύ εισηγητών και ακροατηρίου.

Πληροφορίες: Τμήμα Δημ. Σχέσεων, Τύπου και Εκδόσεων ΕΒΕΘ, τηλ. 2310-370132, e-
mail: publicrelations@ebeth.gr