Το Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης και το Διατμηματικό Πρόγραμμα Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας, διοργανώνουν διαδικτυακή εκδήλωση με θέμα: «Το Ψηφιακό Μάρκετινγκ μετά την επίδραση της πανδημίας: Η διεθνής και η ελληνική εμπειρία» τη Δευτέρα 6 Ιουνίου στις 16:00.
Τα θέματα που θα αναπτυχθούν είναι τα ακόλουθα: Γιατί μια επιχείρηση να ασχοληθεί και με το Ψηφιακό Μάρκετινγκ; Ποια είναι τα κατάλληλα εργαλεία γι΄ αυτό; Ποιο μας ταιριάζει καλύτερα; Ποια είναι η ελληνική εμπειρία; Τι γίνεται στο εξωτερικό;
Για τη δήλωση της δωρεάν συμμετοχής σας, πατήστε εδώ
Το πρόγραμμα της εκδήλωσης είναι το ακόλουθο:
16.00-16.10 Χαιρετισμοί:
Εμμανουήλ Βλαχογιάννης, Α΄ Αντιπρόεδρος του ΕΒΕΘ, Κατερίνα Γκοτζαμάνη, Καθηγήτρια, Διευθύντρια ΔΠΜΣ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων – ΜΒΑ, Διευθύντρια Εργαστηρίου Επιχειρηματικής Αριστείας του Πανεπιστημίου Μακεδονίας.
16.10-17.10 Παρουσιάσεις:
16.10-16.30 «Γιατί να κάνουμε Ψηφιακό Μάρκετινγκ–από επιλογή ή ανάγκη;» Βίκυ Γεωργιάδου, Peppermint Ad
16.30-17.10 Παρουσίαση ευρημάτων διατριβής με θέμα «Συγκριτική Αξιολόγηση Εργαλείων Ψηφιακού Μάρκετινγκ: Διερεύνηση της Διεθνούς και της Ελληνικής Εμπειρίας», Σοφία–Στεφανία Σελίδου, απόφοιτος Διατμηματικού Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών στη Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Μακεδονίας. Επιβλέπων Καθηγητής: Γιάννης Χατζηδημητρίου, Τμήμα Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων
17.10-17.30 Συζήτηση μεταξύ εισηγητών και ακροατηρίου.
Πληροφορίες: Τμήμα Δημ. Σχέσεων, Τύπου και Εκδόσεων ΕΒΕΘ, τηλ. 2310-370132, e-
mail: publicrelations@ebeth.gr